søndag 31. august 2014

Rosholmen

29.08 Uteliv på ein fredagskveld kan vere så mangt. Sygni og Ragnhild var einige med meg om at DENNE fredagskvelden betydde det padling.

Sommarleg start i Mallavika

Fin padling på Rosholmen. Lite vind, lite sjø.

Selane var heime, men ikkje på land, og berre nokre få.

På yttersida

Kule steinar og berg for snirkling på nordsida

Under her.

Litt Kannesteinaktig. 

Det er ei gigantisk jettegryte under utvasking vi eigentleg padlar i her.

Kul formasjon. Er det eit andehovud?

Fin kveld og eg trur at eg endeleg skal opp til lykta...

Eit lite glipp i landinga, og brått stod eg på ein fin plass som likevel ikkje hang saman med lykta. 
Hugsar eg det til neste gong då? Så nær, men likevel så langt unna..

Strålande plass for niste og prat var det no likevel. Fin utsikt over hav og holmar. Storholmen var nær.

Storholmen. Utan zoom. 

Neste gong, du vakre lykt på Rosholmen, då skal vi ha oss ein prat. 

Betre uteplass skal ein leite etter!


Solnedgang over Rosholmen der ute. 
Vi var der, jammen sant'en var vi det!

Nok ein nydeleg kveld på sjøen! Takk for turen, ladies!

Kart over ruta

Endomondo: Aktiv padletid: 2 timar og 11 min. Distanse 13,2 km. snittfart 6 km/t. Litt usikker på om eg trur 100% på tala, for han vil ha det til at vi har vore på 685 moh og...
 Medvind, medstraum og etterkvart vindstille. Lett å padle. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar