onsdag 9. juni 2010

Padling!

Endeleg! Etter å ha teke eit par padlekurs med ein 6-7 års mellomrom går eg no frå prat til praksis..
Tjuvstarta forrige veke på klubbkveld med padleklubben.

Søndag 6. juni var det padletur! Jippi! Mjuk (?) start Øyra - Prestøy - rundt Lauvholmen til Olset og i motvind heimatt. Litt bølgjer og grøn sjø - fint! Kan verte ein bra sommar dette her..Er veldig nøgd med dei spreke og sporty nabodamene mine. Det er noko med vatnet på Røyset...;o)

 Klar for tur!

Gliset går nesten heilt rundt..Lånte klubben sin Tahe Marin Greenland. I like!

Luksus å ha dette bokstaveleg talt rett utanfor stoveglasa..

Olset

Ca 5 km totalt. Meir fokus på padling enn bildekvalitet denne dagen.. Ein milepæl er passert. Og det perfekte padlebildet er det vel berre å strekke seg etter.

1 kommentar:

  1. Får lyst å padle når jeg ser disse bildene!
    Jeg går snart fra praksis til teori - etter fire år med padling skal jeg endelig på kurs om to uker... Gleder meg til det. Og en gang det passer sånn, må vi padles. Og prate litt om hage. Og finne en fjelltopp. Det hadde vært fint :-)

    SvarSlett