torsdag 14. juli 2011

Runde

Onsdag 13.juli. Tur til Runde med ein godt blanda gjeng. Heile 5 aktivitetsleiarar var med på turen, og fleire andre kom rett frå teknikk-kurs i helga. Eg gledde meg til å sjå fuglefjellet og hadde eit lite håp om å få prøve meg i litt grovare sjø i løpet av turen.

Gullegod stemning på Runde aust før start. 1,2,3....14 vart vi til slutt.

På veg ut mot fuglefjellet på vestsida. Det kribla litt i magen. Her er eg og padlar ved Runde! Eit eventyr..
Vi fekk kjenne litt på dønningane allereie rett etter å ha passert brua.

Oppunder fuglefjellet. Mykje fugl av ymse slag, og jammen var det ikkje eit par turistbåtar ute på rek og.


Herifrå og rundt neset til fyret vart det ikkje teke noko særleg med bilder. Faktisk ingen. Dønningane vart større. Endå større. Og kom fortare. Og dessutan skulle vi padle dei på tvers. Forventningane mine om å få prøve seg litt vart innfridd ca 200%. Her var det ikkje snakk om å teste grenser, men å sprenge dei. Ei lita stund der satt eg med ei ekkel kjensle av at her har eg nok med meg sjølv. Det er ikkje bra når ein skal fungere i ei gruppe. Det var omtrent då eg høyrde ei innbitt røyst bak meg: "Ditta skal f... meg på Facebook!!"     

Landing på Kvalneset! Ein letta gjeng?

Rustikk idyll

Herøygjengen pausar med stil. Bål på eit blunk, og delikatesser i alle variantar kom fram frå pakkposane.

Sommarstemning i havgapet. Stad aller bakerst til venstre.

Sygni med restane av det gamle fyret

Kaos på kaia? Klar for heimtur.

Jan og fuglefjellet

Jason

Siste økt i solnedgangen. Nesten litt vemodig når slike turar tek slutt. Sommarkveldane kan ikkje brukast betre enn dette!  

Kva har eg lært i dag?
  • Det går fint å padle i 2 meter dønning, men innimellom vert det i overkant spennande.
  • Det går hol i plastkajakkar og
  • Det å vere ei større gruppe på tur gjev ny innputt og inspirasjon, men er også utfordrande
  • Det er viktig å kunne vurdere eigne grenser og ferdigheiter - og ta konsekvensen av det

Mange personar frå bloggverda og padleforumet har fått fjes og stemmer i løpet av turen. Det var veldig hyggeleg å treffe nye folk på ein slik tur. Takk til gjengen frå Herøy KK for følget og oppfølginga. 

Fleire bilde frå turen: HKK fotoalbum på FB

2 kommentarer:

  1. Takk for flott tur i går! Vil gjerne prøve å padle i grov sjø igjen, var ikkje ukomfortabel med forholda, og det er bra. Gler meg til å padle med deg igjen. Det var veldig kjekt!

    SvarSlett
  2. Du pushar stadig grensane ser eg! Elles er eg einig i at Herøy- gjengen er ein flott gjeng! :-)

    SvarSlett