lørdag 4. februar 2012

Strandafjellet

Det er sesongen for test av skitrekk. No var det Strandafjellet sin tur. Skitrekka på Sunnmøre ligg vannvittig fint til, og det kjennest nesten som å vere på fjellet. 

Strandafjellet - frå Fursetsida

Eg likar at dei "Sunnmøringane" som eg har blitt kjent med kan gjenbrukast... Det viser seg at dei som padlar også har ski. Masse moglegheiter!

Strandafjellet var veldig bra. Kaldt (ca -6 og vind på toppen), pudder og fine løyper. Utfordringa er at det er stolheisar her. Det næraste eg kjem angst er i stolheis. Høgdeskrekken tek tak i meg og eg vert kvalm og svimmel og vil berre døy. Løysinga var å knipe att auga og fokusere på pusten. Det fungerte så lenge Sygni sat ved sidan og og fortalte med innestemme og kvilepuls at: - No skal vi snart gå av så du må løyse krampegrepet på bøylen her snart, og kanskje ha opp auga bittelitt... 


Verdt angsten å komme seg høgt til fjells på eit blunk - og det vert kjekkare dess meir kontroll eg får på skia. Det går betre for kvar tur! Strandafjellet for første, men slett ikkje siste gong!

1 kommentar:

  1. Har prøvd den bakken, og den er knallbra:-)For lite sne her til skikjøring......

    SvarSlett