onsdag 19. juli 2017

Brønnøysund - Sandnessjøen

19.07 Yr.no lova vervindauge til kvelden og neste dag. Eg satsa difor på å feie over sju søstre i Sandnessjøen. Det vil seie at eg kunne somle meg gjennom Helgeland og drøya turen nordover i det lengste. I prakis åt eg meg oppover turistattraksjonane med svelepause på fergene. I høljeregn er Norge litt mindre interessant som ferieland, men då er det faktisk greit med køyre- og ferjedag. Eg kom ikkje med nokon av fergene på første forsøk. Kystriksvegen i juli er sakteferie, og det er ikkje eit stort poeng å sette seg inn i rutetabellen eller planlegge voldsomt detaljert.

Hildurs urtetun - flott hage og imponerande mange ulike nyttevekstar

Restaurant med lokal kortreist og veldig god mat (bl.a rådyr), sjølvsagt med urter frå hagen

Knis.

Forvik handelsstad med eit utmerka kaffibrenneri på brygga. Det vart fleire koppar gitt. 

-SOL! Tenkte eg og sprang ut på ferjedekket. Men Rødøya har fått namnet med rette på grunn av bergarten (duinitt/serpentinitt)

Etter eit durabeleg måltid i Sandnessjøen letta det endelig litt opp. NO kjem finveret, tenkte eg og sette kursen mot søstrene.

I mai då eg for forbi med Hurtigruta såg dei nemleg slik ut: 
Arkivfoto: Syv søstre

No var dei litt mindre oppstasa: 
Glimt av blå himmel og søstrene ligg klar av skydekket

Eg starta i sør og gjekk opp mellom Kvasstind og Breitind. Det var ekstremt vått i starten og deretter vart det stein og svaberg. Godt merkt sti. 

Fin utsikt mot Herøy

Stein, vått og skodde som la seg til att. Isande kaldt i skodda. Plan B var innlysande; snu og gå ned att. 

Det vart ikkje ei einaste søster på meg denne gongen heller. Det er tredje gongen eg er i posisjon i Sandnessjøen, og denne gongen kom eg meg i alle fall litt opp i fjellsida. (ca 800 moh). Ein eller annan gong MÅ det no berre verte klårver.   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar