søndag 6. mai 2018

Surfesøndag ved fyret på BØLGJA

6. mai Ein grå dag med optimale bølgjevarsel. Eg håpte å få oppleve bølga ved fyret slik Kenneth og Jason har snakka om ho - begge med stjerner i blikket. For tida er det tunellarbeid med kolonne og styr til Godøya, så det må timast og bereknast - og transporten tek si tid. Med litt press vart det ei rulla på kvar side allereie i moloen (takk!).  Det første vi såg då vi runda ut av moloen var ei lang brytande bølge i horisonten. JUHUUUUU!! Kenneth var gjestefotograf og har teke fleire av bilda.

Jason på dagens tredje største bølge - med skum til oppunder armholene

Jason på surf, eg på veg ut for å komme i posisjon til neste

Kenneth på fin surf

Ut att for å komme i posisjon. bra dønning. 

Venting mellom setta høyra med..



Jason i full fart innover på surf

Store ryggar veks opp og er surfbare. 

Juhuu! 

Vert det bratt nok..?

Snart i farta...

Kenneth på fin surf. 

Skikkeleg artig! Lange bølgjer, lange surfar, som endar opp i vatn. Denne dagen var det rimeleg greit også for meg å fange surfen. Eg loopa nesten ein gong og rulla sat som den skulle. Berre velstand. Fantastisk kjekk dag i kajakken! Så no er det eg som har stjerner i blikket!    

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar